Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 1.6.2022 alkaen

JMCSHOP.FI verkkokauppa

JMCSHOP on toteutettu palvelemaan JM Concept Oy:n sopimusasiakkaita. Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, urheiluseuroille, yhdistyksille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö ennakkoon sovitun mukaisesti, verkkomaksupalvelussa tai koontilaskulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita (kts. Tietosuoja). Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat - Paytrail by Nets

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: sanna@jmc.fi
Puhelin: +358 40 537 1103

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät pakkauskulut, sekä toimituksen ovelta ovelle. Esitämme ostoskorissa kustannuksen tulevista toimituskuluista käytössä olevan toimitustavan mukaan.

Toimitusaika

Toimitamme tilauksia  vain Normaalisti tilauksen käsittely kestää noin 1 – 1,5 viikkoa ja toimittaminen postillaa 1 – 2 arkipäivää. Haja-asutusalueilla saattaa toimituksessa olla viivettä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai kuljetusyhtiön aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan mikäli tiedossa on poikkeavia toimitusaikoja. Verkkokaupassa  esitetyt varastosaldot eivät ole reaaliaikaisia. Mikäli tuote on hetkellisesti loppu varastosta, olemme tilaajaan yhteydessä ensi tilassa. Tällöin tuote voidaan sopia korvattavaksi toisella vastaavalla tai tilauksen voi perua osin tai kokonaan.

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla osoitteessa sanna@jmc.fi

Palautusehdot | Lunastamaton paketti

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus perua verkkokaupassa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Mikäli Asiakas käyttää palautusoikeuttaan, hänen tulee tehdä peruutusilmoitus ja palauttaa tuotteet määräajan (14 päivää) kuluessa.  Palautus tapahtuu Asiakkaan kustannuksella.

Saatuaan tuotteen verkkokauppa hyvittää vain tuotteen hinnan Asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Hyvitystä varten tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Tuote ei voi olla asiakaskohtaisella painatuksella varustettu.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautumiskustannukset.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee tarkistaa saapunut toimitus mahdollisten virheiden havaitsemiseksi. Mikäli toimituksesta puuttuu tilattuja tuotteita tai toimitus on muuten virheellinen, Asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse ilman aiheetonta viivytystä. Asiakaspalvelun sähköposti on sanna@jmc.fi

Mikäli Asiakas on toimittanut verkkokaupalle reklamaation, verkkokaupalla on  oikeus:

1) Valintansa mukaan korjata toimituksessa havaittu virhe.

2) Korjata virhe purkamalla kyseisen tuotteen kauppa ja hyvittämällä kauppahinta Asiakkaalle.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, on reklamaatio tehtävä kyseiselle kuljetusyhtiölle välittömasti.

Kaupan yhteystiedot

JM Concept Oy | jmcshop.fi
Rantaperkiönkatu 1 D 12
33900 Tampere
Puhelin: +358 (0)207 961 888
Email: info@jmc.fi

Asiakaspalvelu:
Sähköposti: kimmo@jmc.fi
Puhelin: +358 44 293 6203